Nya beten!

Har shoppat på mig lite beten de sista 2 veckorna.
Har rannsakat mig själv att jag inte kan ha beten från hur många olika tillverka som helst.
Så jag har valt ut några stycken jag tänkt fiska extra mycket med och verkligen lära mig fiska dem.
Känns då inte som man behöver beten från sjuttioelva tillverkare.

Pig Jr 6", Svartzonker McTail och Svartzonker Tail.


Angående Bloggen så är ju faktiskt detta det Första inlägget. Bloggen kommer uppdateras fortlöpande
men det kändes som det var dags att göra ett första inlägg.

// SkitFiske, Magnus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Boys



Det våre sjysst om ni kunna länka till oss på Attitude Baits



Jag har lagt till er under våra länkar



Simma lugnt

Dansken

2012-01-31 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0