Nu borde snön försvinna tycker jag!

Ett pass hann det bli innan snö och is kom till att ta över mina kära vatten. Året började med en liten fisk på kilot. Det va allt som kom upp denna turen :(

Annars har det mest blivit en hel del shopping! Nya företaget Ribatex levererade en ny väska och en tröja till min arsenal. Mycket bra service!

Lite nya drag fick man ju införskaffa så att man kan fylla upp lådorna i den nya BFT Predator väskan. Drog hem några beten på tradera och tog även en titt förbi min gamla vapendragare på Piscari och tog med mig ett par Westinare hem :)

 

 

Westin Shallow, Westins Jätte och sedan även ett Megabait som en liten överraskning.

Välfyllda lådor ska det va!

 

// Robban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0