Lite nya saker att stapla på hyllan

Ja då har man införskaffat "lite" mer utrustning :)

Airflo Switch Superlite rulle i klass 7/9.

 

Tycker att hela konceptet med att man får 4 extra spolar är riktigt bra. Då rullen inte väger så mycket så har jag valt att jag ska använda den till mitt lite lättare fiske efter t.ex. regnbåge också.

När jag skaffa rullen tyckte jag det var dags för en ny lina. Min gamla Cortland klass fem har ju sett bättre dagar om man säger så. I detta fallet tyckte jag att det var dags att prova Airflos Ridge Line. Har hört mycket gott om denna linan och jag blev inte besviken. Extremt skön att kasta med!! Kan jag varmt rekommendera!

Nu ska jag bara spola över min gäddlina på en spole också så är det fisket också redo. Mer om mitt nya spö när ett par fina bilder har tagits :)

Ja man har ju inte legat på latsidan om man säger så. Har hur mycket nya saker som helst känns det som...

 

Vill ni finna mer utrustning från Airflo så bara klicka på länken till vänster som går till Piscari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0