Tysken var på besök och nästa vecka är det semester

Då har min gode vän Claus varit på besök. Undra om han var nöjd med sitt besök? För trots två olika sjöar så var fisket total kass!!! Det bästa med hans besök va helt enkelt min lilla betes- och mat-order. Nya jiggar och skallar från tyskland fyller nu ut mina jigglådor:) Mätt och belåten av den tyska bratwursten (98% kött) vart finner man det i vårt avlånga rike? Nej lite kortfattat så är det fortsatt alldeles för varmt i vattnet och nivåerna är ju löjligt låga.
Förhoppningsvis kan det komma in lite regn och rusk i helgen så att när nästa veckas semester påbörjas så har vatten temperaturen sjunkit och nivåerna stigit lite. För nästa vecka är det dags för ett besök hos mina vänner Rickard (Harrkungens Fiske) och Erik. Tisdag till lördag ska det jagas gädda. Så nu binds åh knåpas det bland lådorna för att se vad som kommer att kastas in i bakluckan.

 
Så glad blir man när man får hålla någon annans fisk ;)
 
Nu blir det en wirre åh lite knåp åh knep :)


//Fojjan

Kommentarer
Postat av: Claus

Nästa gången får du hålla min fisk :)
Flyttar till Jönköping imorgon.

Svar: Det gör jag mer än gärna! Härligt, då kan vi snart börja planera vättern fiske då?:)
teamkannibal.blogg.se

2013-09-14 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0